woensdag 26 mei 2010

Cat 23 : Evalueer wat je in de afgelopen tijd hebt geleerd

schouderklopje.



Hèhè het einde eindelijk bereikt.
Pfft, dat 23 dingen zoveel tijd in beslag kunnen nemen

"23 Dingen was voor mij …”
Een reis door een redelijk onbekend landschap.
Met dank aan Leen heb ik deze, interessante, leuke en leerzame maar soms ook zeer saaie en slaapverwekkende reis ook kunnen voltooien.


Waar was het nou allemaal goed voor?

Mijn nieuwsgierigheid is gewekt en ik ben nu enigzins op de hoogte van wat er in de 2.0 wereld speelt.
Ik heb zelfs een aantal toepassingen ontdekt waar ik vast nog wel wat mee ga doen.

Een blog bij houden hoort daar zeker bij. Verder heb ik al een wiki gemaakt voor het schrijverscollectief De Verhalenvangers.
Flickr, musicovery, twitter, al was het alleen maar om mensen te volgen, en toch ook delicious,
want ik ben in de tussen tijd overspoeld met websites die ik wel interessant vind,
staan op mijn to-do-list.
Maar goed dat is allemaal voor privé gebruik.


Wat kan/ga ik ermee doen voor mijn werk?

Ik heb wonderbovenwonder een aantal blogs ontdekt van "biepmiepen" die ik interessant genoeg vind om te blijven volgen.
En verder. Tja, genoeg ideeën; netvibespagina's per academie of opleiding, introductie 23dingen voor docenten, hyves/facebookpagina voor Xplora, filmpjes als handleiding voor databanken om er maar een paar te noemen.
Ik ben benieuwd wat we er uiteindelijk mee (mogen) gaan doen.


groet,



PS. ik ben wel nieuwsgierig naar wat ding 24 zou kunnen zijn en kunnen wij nu ook een laptop winnen ;-).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten